zaterdag 1 juni 2013

nagenieten

zaterdag 1 juni
Gisteren was het nagenieten. Lekker rustig aangedaan alle kaarten nog eens bekeken en na het eten een heerlijke fietstocht gemaakt. Tegen de wind in richting Schaaphok door de velden. En vandaar weer via Woudbloem terug naar Kolham door het prachtige natuurgebied. Maar wel lekker voor de wind aan.
Thuis gekomen het gras gemaaid met de grasmachine van de buren en nog wat plantjes gepoot.


Wat dacht je van dit mooie huis? Nu een woonhuis vroeger het huis van God.


En dan Woudbloem met de huizen van de vroegere aardappelmeel fabriek.
 

Voor de niet Groningers onder mijn lezers en volgers. De velden zijn hier momenteel geel gekleurd vanwege de koolzaad. Een geweldig gezicht.


Direct achter ons huis ligt dit prachtige natuurgebied is het geen plaatje.
Nou ik droom nog even verder en geniet van al het moois om me heen.
Vandaag wordt het een bezoek aan een old timer show en vervolgens een bezichtiging van een verpleeghuis.
De Burcht. Het is vandaag de dag van de bouw dus daar moeten we toch even iets van meepikken.
Wellicht vanmiddag nog een bezoekje aan de braderie te Haren.
 Dit is dan de Burcht. Ben even in het vliegtuig gestapt. Altijd mooi om het even vanuit de lucht te bekijken. Rechts onder in de hoek het politiebureau van Hoogezand.
Dit is een beeld dat in het huis staat. Ik heb een copie thuis......vrijgeestig. Mooi he.

Ik ga snel douchen en me aankleden en dan om 10 uur op de fiets.
Groetjes en tot morgen. 

Geen opmerkingen: