dinsdag 25 juni 2013

overleden

dinsdag 25 juni
Vanochtend kreeg ik het bericht dat Gepke de vrouw van Wiebe was overleden.
Gep heeft onder andere gewerkt bij Visio en Wiebe bij de GGZ vanuit die werkrelatie is een vrienden relatie ontstaan en zien we elkaar zo eens in de drie maanden om iets gezelligs te doen.
Veel te jong bijna 57 jaar. Gep was al lange tijd ziek en heeft alles gedaan samen met Wiebe en steun van de kinderen om haar ziekte te boven te komen, maar het heeft niet mogen baten. Donderdag aanstaande is het afscheid en daar zal ik zijn om Wiebe en zijn kinderen bij te staan in dit verlies.

Ter ere van Gep een kort gedicht:

Stilte 

Alleen in de stilte 
kan ik jou ontmoeten 
en jouw ziel begroeten 
in de ogen van een vogel 
in de warmte van de zon. 

Alleen in de stilte 
kan ik luisteren 
naar je ongesproken woorden 
hoor ik je stem 
in mijn hart.



Ja en dan weet ik niet meer wat ik nog te melden heb op zo'n moment is niets meer belangrijk.
Had een heel ander idee om mijn blog te beginnen vandaag, maar laat het hier bij.
Ik wil even in stilte .................

Nadenken over het leven en al zijn grilligheden.

Ik sluit af:

Pas 
als het leven 
je heen en weer 
heeft geslingerd 
kun je 
werkelijk 
bewogen zijn.

Tot morgen 

Geen opmerkingen: