dinsdag 4 juni 2013

bushalte

dinsdag 4 juni 
Het was een mooi weerzien met Marleen.

Na het telefoontje van zondag heb ik bedacht om Marleen zo snel mogelijk te ontmoeten.
In de loop van maandag heb ik het plan opgepakt om een eet afspraak te maken en zie daar Marleen voelde er ook wel voor en rond 18 uur hebben wel elkaar weer gezien bij de Martinitoren. Wat een geweldige ontmoeting. We zijn naar de Mexicaan gelopen en hebben daar heerlijk gegeten en bijgepraat.
Rond de klok van 21.30 wilde ik Marleen naar het hotel brengen en dan weer terug lopen naar de bushalte.
Toen we bij het Hotel waren zei Marleen nu doen we het anders om. In Spanje bracht jij me naar de bushalte en nu breng ik jou naar de bushalte en zie daar even later stonden we weer bij de Mexicaan aan het Zuiderdiep en even later hebben we afscheid genomen en ben ik in de bus gestapt.
Het was nu andersom. Wat geweldig. Marleen vertelde dat ze nog dagelijks mijn blog leest en dat bleek ook want ze wist alles te vertellen. Ze vond dat ik het maar aardig druk had voor een gepensioneerde.
We hebben afgesproken dat we elkaar in ieder geval vandaag weer zien. Het plan is dat we Marleen ophalen in Zuidlaren waar ze vandaag naar toe hoopt te lopen en dan ergens wat gaan eten en we haar weer terug brengen naar Zuidlaren. Maar wat het wordt dat moeten we nog bekijken.
We hebben eerst een volgende ramp om op te lossen bij huis.
Na de grasmachine is nu de kookplaat aan de beurt.
Die heeft het begeven en er komt vanochtend een monteur langs.
Kijken of die gerepareerd kan worden.
We wachten af.
Koken op 2 pitten is te doen maar het heeft niet over.
Ook dit zal wel weer opgelost worden.
Zo gingen Marleen en ik op stap voor ruim een jaar geleden. Gisteren was het alsof het nog maar net geleden was. 
Wie weet gaan we deze week nog een keer een dagje lopen. Maar eerst moet er het een en ander geregeld worden.. 
Tot morgen 



Geen opmerkingen: