maandag 3 juni 2013

herinneringen







maandag 3 juni
Gisteren was een prachtige dag. Mooi helder weer en een telefoontje van het Zeeuws meisje......Marleen.
Marleen heeft het plan opgepakt om het Pieterpad te gaan lopen en dat ondanks het feit dat ze slecht ziet.
Gistermiddag ging de telefoon.......met het Zeeuws meisje........ Wat een verrassing.
Ja Bert ik ben gisteren begonnen met het Pieterpad en dacht even bellen, wellicht vindt je het leuk om een dag mee te lopen.
Voor maandag heb ik al een paar afspraken lopen dus dat gaat niet was mijn antwoord.
Hier heb je mijn telefoonnummer, bel me dan even was het antwoord.
Later bedacht ik me en zag het voor me. Even bijpraten en met elkaar uit eten in Groningen waar Marleen denkt aan te komen. Dinsdag samen lopen en dan 's avond een kopje koffie drinken bij ons thuis.
Dat ga ik haar vandaag voorstellen.
Herinneringen ophalen een jaar geleden wat we toen meegemaakt hebben.
Lijkt me geweldig.
Kijken of het lukt vandaag.
Maar eerst naar Zuidbroek om onze nieuwe grasmachine op te halen.
Want onze oude heeft het begeven en het gras groeit flink dus er moet gemaaid worden.

 
Hiermee sluit ik af vandaag. het pelgrimslied....Ultreia........
Ik wens jullie allemaal een zonnige dag toe. 

Geen opmerkingen: