zaterdag 8 juni 2013

tuin

zaterdag 8 juni 
Enige tijd geleden heb ik beloofd jullie een blik te geven van de tuin. De warmte doet goed zijn werk en alles begint in bloei te komen. Het is heerlijk vertoeven in de tuin. Ik zal jullie er nu een blik op geven.
Voor het huis aan de gevel bloeit het en de Groninger vlag hangt al weken in top.


Aan de andere kant van het huis beginnen de bloembakken ook mooi op kleur te komen en staat het tuinhuis  klaar met de Oostenrijkers in bloei. 



Ook hebben we een kruidentuintje aangelegd en doen de tomaatjes goed hun best om kleur te krijgen.

De hortensia's  moeten nog knop zetten maar groeien gelukkig flink. Ze hebben erg geleden van de kou. 

Het tuinhuis moet nog wat opgeruimd en bevrijd worden van spinrag, maar verder is het goed toeven daar. 

De Oostenrijkers bloeien al geweldig en zullen blijven bloeien tot in november verwacht ik. 


Zo dit was een blik in de tuin. 
Ik hoop dat het jullie geïnspireerd heeft en het zorgt voor een mooi weekeinde. 
Ik ga nu aardappels schillen, we gaan stamppot snijbonen eten met gehaktballetjes. 
Groetjes 


Geen opmerkingen: