vrijdag 31 mei 2013

de dag er na

vrijdag 31 mei 
De dag na mijn verjaardag. Het is genieten en ik kan terugkijken op een zeer geslaagde dag.
Het begon al vroeg met het eerste bezoek.
Een bos bloemen van Janny en Max.
Vervolgens kwam er bezoek waar ik totaal niet op had gerekend en dat was me toch gezellig.
Een mooie bak met planten. Huislook prachtig voor in het tuinhuis.....de violen waren toch aan vervanging toe.
"s middags kwamen de buren met een prachtig boeket en een portie gezelligheid. 

Jenny de collega van Max kwam langs en dat was een totale verrassing. 
Dat wordt lekker snoepen. 
Tot slot kwamen mijn broer en schoonzus lang voor een bakkie en toen was de verjaardag even voorbij. 
Want op zondag 9 juni wordt het nog eens overgedaan.



Zoals jullie hebben kunnen zien ben ik goed verwend met veel bloemen en lekkers maar vergeet vooral niet de vele kaarten ....... hele mooie kaarten, mails en berichten via Facebook. Maar ook de vele telefoontjes. 
Het was een geweldig mooi dag, waar ik met veel genoegen op terug kijk. 
Er was eigenlijk maar één min punt en dat was een telefoontje dat de grasmachine (die stuk was) niet meer kon worden gerepareerd en dat we aan een nieuwe vast zaten. 
Dus die wordt begin volgende week gebracht. Dat was even stevig balen, maar daar komen we ook wel weer over heen. 

Alle kaarten gerangschikt de bloemen een plaatsje geven even met de stofzuiger door het huis en het wordt flink nagenieten vandaag. De zon schijnt al en de weervrouw op radio Noord heeft mooi weer voorspelt. 
Het wordt helemaal geweldig vandaag. 

De zon schijnt voor iedereen!!! dat zingt Rene Froger
Maar er is ook een lied van Johnny Jordaan met die titel. 
Ik wens jullie ook veel zonneschijn toe. Groetjes 





Geen opmerkingen: