vrijdag 28 juni 2013

Rust

vrijdag 28 juni
Het was gisteren weer een hectische dag. Boodschappen gedaan en vervolgens de uitvaart van Gep.
Daarna het huis een goede beurt en ons gereed maken voor bezoek.
Het was heel gezellig met Sien en Derk. We hebben de boel eens even weer besproken en zijn  weer helemaal bij. Sien en Derk gaan volgende week er even weer op uit met de Camper en we moesten nodig even bijpraten.
We wensen hun een fijn verblijf toe aan de kust, want dat is het idee om heen te gaan.

Op mijn verjaardag heb ik een boekje gekregen met de titel RUST....Mooie gedachten en citaten voor elke dag. Ik wilde daar deze week uit citeren, maar door het overlijden van Gep is het daar niet van gekomen.
Daarom begin ik er nu maar mee.
Twee stuks:

Je kunt schoonheid alleen maar waarnemen met een heldere geest. 

Heb geduld met alles, maar heb vooral geduld met jezelf. 

Dit zijn twee mooie waar ik mijn voordeel mee kan doen, ik hoop jullie ook.

Vanavond of in de loop van de dag waarschijnlijk nog even naar Watervloot. Dit is een cultureel evenement in Martenshoek. Lijkt me leuk met al die boten en optredens van koren en muzikanten en af en toe een stukje toneel.


De Holland van Rederij Doeksen komt naar Watervloot.

Programma voor Vrijdag 28 Juni

Ochtend


09:00 - 22:00 Bezichtiging schepen

Door: Bezoekers Watervloot III, Locatie: Werfkade/Foxham

10:30 - 12:00 Jeugdtheater voor leerlingen basischolen

Door: Leerlingen basisscholen, Locatie: Feesttent Werfkade

11:00 - 17:00 Expositie schilderijen gemaakt door leerlingen Ruimteschip.

Door: Leerlingen Ruimteschip, Locatie: Galerie Werfkade 16

Middag


14:00 - 15:00 Opening historische scheepswerf

Door: Genodigden/belangstellenden, Locatie: Werf Wolthuis. Sappemeer

14:00 - 16:00 Jeugdtheater voor leerlingen basischolen

Door: Leerlingen basisscholen, Locatie: Feesttent Werfkade

17:00 - 20:00 Ontvangst relatie Rabobank op zeesleper De Holland

Door: Genodigden, Locatie: Werfkade/Foxham

Avond


20:30 - 22:30 Sound of Watervloot. Met Martin Korthuis and Band, Lenny Kuhr, Jeroen Zijlstra, Arnold Veeman, JanHenk de Groot, Wim Holsappel en Hans vd Lijke. (Entree 10 euro)

Zoals jullie kunnen zien Hoogezand bruist dit weekeinde. Zaterdag en zondag is er ook een dagprogramma.
Groetjes 

Geen opmerkingen: