woensdag 5 juni 2013

Rose Garden

woensdag 5 juni 2013 
Het was gisteravond gezellig. Max en ik hebben Marleen uit Zuidlaren gehaald en zijn gaan eten bij het Oosters Specialiteiten Restaurant Rose Garden in Hoogezand.
Image

Het was gezellig met elkaar eten en praten over de dingen des levens.
Marleen had het traject Groningen Zuidlaren afgelegd en wij hadden een operatie thuis achter de rug.
De kookplaat was stuk althans twee van de vier zones waren stuk.

 Ik had al eens op internet gezocht en zag het al gebeuren een nieuwe.........ongeveer 700 euro zou het moeten gaan kosten.
Maar de monteur kwam langs en heeft het apparaat onderzocht en met een soldeerbout en wat andere spullen is het gelukt om hem weer aan de praat te krijgen.

De monteur blij met deze reparatie en wij ook natuurlijk. Kijken hoe lang hij het vol houdt. Maar door al deze commotie hadden wij geen eten kunnen maken. Dan maar een broodje en zo kwam het idee om Marleen te vragen of ze trek had om met ons uit eten te gaan. Dat had ze wel. Wij naar Zuidlaren en Marleen opgehaald om vervolgens naar Hoogezand te rijden waar we heerlijk hebben gegeten.
Daarna zijn we naar Koham gereden en hebben daar verder gepraat en in de loop van de avond Marleen weer naar Zuidlaren gebracht. Vandaag gaat zij haar toch vervolgen naar Rolde en wij gaan onze dingen doen. Om 9 uur moet ik bij de kapper zijn en ik wil een stuk heg knippen. Max gaat vanmiddag naar een receptie en ik wil nog wat planten kopen om die in bakken te zetten.
Zo wordt onze tuin één bloemen pracht.
Ede Staal een Groningse zanger bezong het zo mooi in zijn lied:
Mien toentje  (mijn tuintje)
Fijne dag allemaal met veel zonneschijn.
 

Geen opmerkingen: