donderdag 9 februari 2012

Zoekertje

Ik voorspelde dat de Elfstedentocht door ging gisteren, helaas is gisteravond bekend gemaakt dat hij niet doorgaat. Ik denk nog steeds vooralsnog niet doorgaat het heeft vannacht weer behoorlijk gevroren. De weergoden werken vast wel mee.


Op de website van Santiago heb ik een zoekertje geplaatst met de vraag naar ervaringen van pelgrims. Hun ervaring met een Wheely. Dat is leuk want de reacties stromen binnen. Veel uiteenlopende reacties, maar ik ben bijna tot de conclusie gekomen dat ik de Wheely maar niet meeneem. Ik neem toch maar de rugzak met minimale bepakking. Veel reacties verwijzen me naar leuke sites met reisverslagen waar ik nuttige en waardevolle tips uithaal. Die ik de komende weken nog eens goed ga uitproberen.
Blij dat ik daar nog even tijd voor heb.
 Over smalle paden en veel stijgen en dalen is het toch beter om maar zo weinig mogelijk bagage mee te nemen en dan in de rugzak die je ook makkelijk bij je kan dragen.

Daar ga ik maar eens goed over nadenken en proberen of mij dat lukt.
He er werd net een leuk liedje gedraaid op de radio.
Cornelis Vreeswijk....heb ik op mijn werk veel grapjes over gemaakt insiders weten wel wat ik bedoel.
Het is toch een geweldige zanger. Hierbij het liedje "Autowasserij blues" Geniet er van.

He dit is wel een beetje ruig, maar dat moet kunnen.
Deze is ook zo mooi.
Nou er zijn er nog zoveel van hem. Maar dat komt nog wel eens.

De spreuk:
Wie naar Santiago trekt 
leert luisteren naar de zoete melodie 
van de stilte, het ritme van de voetstappen 
in een schier eindeloze deining 
van landschappen en seizoenen. 

Geen opmerkingen: