woensdag 8 februari 2012

Hij komt

Ja volgens mij gaat het wel door. Overal worden toertochten uitgeschreven en daar in Friesland gaat het vast ook gebeuren.
Ik maak me alvast gereed voor een bezoek aan Friesland.



Ik denk nog steeds dat hij zaterdag wordt gereden.
Ik wilde naar Amsterdam, maar dat wordt dan Leeuwarden.

Het volgende las ik in "Het geheim van de schelp"
Waar ga je heen?
Een gewone vraag 
waarop een simpel 
antwoord volgen kan. 
Naar Santiago toch, 
je weet het wel 
die verre stad
in Noordwest-Spanje.


Waar ga je heen?
Een moeilijke vraag 
waarop bijna geen 
antwoord te geven is. 
Naar mijn diepste zelf, 
maar wat dat is 
en waar en hoe 
ik er komen kan?


Waar ga je heen?
Een vraag zonder antwoord, 
omdat het antwoord 
weer een vraag inhoudt. 
Heeft het met Hem te maken, 
de God in mij, 
die verborgen is 
en onvindbaar?



Geen opmerkingen: