woensdag 22 februari 2012

wandelen in de omgeving

Het is nu zaak om de dagelijkse kilometers te maken. Via de website van het genootschap heb ik een zoekertje geplaatst en heb ik vele reacties gekregen. Zo ook van Hennie met haar hondje Frodo. Hennie melde mij dat dagelijks 40 km wel overdreven is. 20 is ook genoeg maar ik moet nog wel aan heuvel training doen, omdat dat weer een andere beweging vraagt. Dat gaan we dan ook nog doen. Hennie vertrekt zondag 11 maart en vanavond ga ik haar ontmoeten om het een en ander uit te wisselen. Lijkt me heel gezellig.
Ik maak zo dagelijks mijn rondjes. Maar verafschuw het om steeds het zelfde te lopen.
Gelukkig is er het openbaar vervoer en kan ik vanuit Kolham alle kanten op.
Zo wandel ik naar Wagenborgen, Siddeburen, Groningen, de Groeve enz. Als is het gehad heb stap ik in de bus en die brengt me zo weer naar Kolham.


 De afbraak van de Oostwand in hartje stad
 De grote markt in opbouw
 Vanaf het platform kun je de afbraak aanschouwen
Kunst in het UMCG. Leuk om te bekijken. Kinderen zijn verzot op het schaap.


Deze drie beelden kijken naar elkaar. 

Jouw telefoonnummer 
in mijn notitieboekje 
maakt me rustig.


Geen opmerkingen: