zondag 26 februari 2012

stempels

In tegenstelling tot wat ik eerder liet weten is het niet gelukt om een stempel te krijgen in de parochie van Stadskanaal. Vrijdag is het wel gelukt. Na een korte kerkdienst is de eerste stempel in mijn Credencial gezet. Nu nog 3 stempels. Op zaterdag 10 maart Uithuizen, vervolgens Sint Jacobiparochie en Hasselt.
De kerk waar zoveel is gebeurt heb ik ook nog maar eens even op de gevoelige plaat vast gelegd. 


De plek waar de gedachteniskruisjes van mijn ouders door Merel zijn opgehangen. 

Loslaten schept het pad naar werkelijke vrijheid.
Je leegmaken van alles waar je vol van bent, 
Je vullen met alles waarvan je leeg bent. 



1 opmerking:

Anoniem zei

Een Haiku voor onderweg:

Het Sterrenveld wenkt
Mijn staf reeds lang schelpgetooid
Waartoe nog dralen?

Hartelijke groet
Hennie