zondag 12 februari 2012

nog 9 weken

Een blik in de agenda leverde op dat het nog 9 weken is voor ik vertrek.
Ben nu dingen nog een keer aan het uitproberen. In allerlei reisverslagen lees ik dat het soms erg koud kan zijn en dat er in de overnachtingsplekken geen dekens zijn. Dus eigenlijk moet je naast een lakenzak ook een slaapzak meenemen. Ik ben een koukleum dus dat moet dan geregeld worden. Inmiddels slaap ik in een slaapzak om het uit te proberen en er aan te wennen. Moet zeggen het was een dure, maar het slaapt heerlijk.
Heb ook ondergoed gekocht van Gore-Tex, ook dat was duur, maar wat een genot zeg. Het is niet meer zweten tijdens het lopen en even met de hand doorslaan en het is zo weer droog. Dat alles dankzij de pelgrims die deze tips allemaal op internet zetten. Met grote dank. Ik doe er mijn voordeel mee.

Pelgrimeren is 
lopend stilstaan bij de essentie van het leven. 



Het is zondag dus een stukje gregoriaanse muziek moet er ook nog maar even bij.
Wil je mee zingen? Het kan de tekst komt ook in beeld.
Fijne zondag. Hier volgt het Gloria in exelsis Deo.

Ja eigenlijk moet ik me nu meer toeleggen op het Spaans. Nou dat kan ook, hier volgt dan Gloria a Dios. 


Geen opmerkingen: