dinsdag 14 februari 2012

Het is triest weer

Nu de sneeuw weer weg is wordt het donker en moet het wel even weer wennen.
Die mooie blauwe lucht en die vrieskou heeft ook wel wat. Ik kan enorm genieten van de zon  en de blauwe lucht. Maar goed dan wordt het nu weer de paraplu en het mistroostige weer. We hebben het maar te nemen zoals we het voorgeschoteld krijgen en dat is maar goed ook.

Versgeperst ruiters Riba Kabai paardenparade LIFESTYLE karnaval Curaçao  Paardenparade2 208x313" style="float:left;margin right:10pxVersgeperst ruiters Riba Kabai paardenparade LIFESTYLE karnaval Curaçao  Paardenparade 239x313" style="float:left;margin right:10px
Ja ja we gaan op naar het carnaval. Het komende weekeinde is het dan zover. Zelfs de paarden doen er aan mee. Dat maakt de week weer goed met zo'n vooruitzicht. Hoewel ik geen carnaval mens ben kan ik wel genieten van het feit hoe anderen uit hun dak kunnen gaan en zich mooi maken voor een paar dagen feest.

Door op weg te gaan
heb ik geleerd 
waarheen ik moest gaan.

Geen opmerkingen: