maandag 20 februari 2012

Vroeger of later

Ja "Vroeger of later" was de titel van een voorstelling in het Theater Geert Teis die ik vrijdagavond heb bezocht. Het betrof liedjes van Robert Long, gezongen door Jenny Arean, Tony Neef, Maaike Widdershoven en Joël de Tombe. Ik vond het een geweldige avond en denk dat Robert er trots op zou zijn.
Liedjes als Allemaal Angst, Alles op Aarde, De grote Polonaise en niet te vergeten Wij strijden samen werden leuk aan elkaar gepraat en vloeiden mooi in elkaar over. Het was in één woord genieten.
Bedankt, jullie hebben enorm je best gedaan.
Robert heeft vast meegekeken en ook genoten.
Liedjes met een boodschap dat was voor mij Robert Long.
Veel over de liefde tussen mannen, maar ook over actuele thema's in de maatschappij.
Toen gezongen en nu zoveel jaren later nog steeds actueel. Tijdloze songs stond er in het programma. Nou een voorbeeld is bijvoorbeeld...."Toe maar jongens de beuk dér in" Met de toestand van nu nog heel actueel.
Of uit de musical Tsjechov.
Vanmorgen vloog ze nog.

Ik zal je verleiden, 
ik zal je naar de woestijn leiden, 
ik zal je hart toespreken
en vóór jou zal ik een deur vol hoop openen. 

Geen opmerkingen: