dinsdag 1 november 2011

een tablet

Blijf bij de tijd denk ik steeds, maar ook voor de tocht denk ik aan het feit hoe ik nu alles bij houdt.
Het is een hele stap en ik wil het voor mezelf maar ook voor jullie volgers en lezers goed documenteren.
Dit lukt mij echter niet met mijn i-phone. Het is heel onhandig en voor het invoegen van foto's kost het me veel teveel moeite. Dus ga ik mij maar eens oriƫnteren op een tablet. Die zijn ligt en ook makkelijk mee te nemen en waarschijnlijk wel goed te gebruiken.
Samsung Galaxy Tab 10.1 3G BLACK handig en bijzonder geavanceerd. Maar hoe werkt het en wat zijn de voor en nadelen.
Een hele materie.......studie gaat hier aan vooraf. Weet ik in ieder geval wat ik doen moet deze week.
Want volgende week wil ik er eigenlijk mee gaan werken.

Geen opmerkingen: