zaterdag 19 november 2011

zaterdag

Zo nu is het zaterdag. Boodschappen gedaan en bonensoep maken. Het is mistig en koud daar past een bonensoep wel bij. Het ruikt al heerlijk in het huis en de roulade voor morgen doet ook zijn best om gaar te worden. Met spruiten en een aardappel is dat ook weer geregeld. Wat kan ik toch genieten van zo'n zaterdagochtend met die rust en geuren.


We mogen in Nederland toch dankbaar zijn dat we dit allemaal kunnen kopen en dagelijks als we willen een gevulde pot op tafel kunnen zetten.
De planning voor volgende week.
Maandag en dinsdag wil ik het jacobspad aflopen. Dus heb ik net een bed en breakfast aangeschreven om een reservering te maken in De Wijk. Precies aan de wandelroute ligt dit en het zou mooi zijn als er een plekje voor me is. Want om nu heen en weer te reizen is niet meer te doen in tijd en ook qua financiƫn.... nou ja als de bus steeds voor niets is kan dat nog. Maar even een reactie afwachten.
Leuk om zo even te kijken op het scherm of het lukt.
Dit is het weer, tot morgen lieve lezers/volgers, ik wens jullie een fijn weekeinde toe.

Geen opmerkingen: