woensdag 14 augustus 2013

kennismaking

woensdag 14 augustus
Gisteren lekker opgeschoten met het in orde maken van de tuin van Janny.
De filterinstallatie verkocht de koper hield zich keurig aan de afspraken en kwam op tijd en gaf het geld en nam de spullen mee. Hij zal er volgens mij geen spijt van krijgen.
Verder hebben we de bult in de tuin in het gat gegooid, het waterornament geïnstalleerd en de keien verspreid die rond het ornament moesten. Nog wat planten herplant en verplant en nu denk Janny nog even over een paar zaken na hoe ze dat wil hebben. Donderdag maken we de klus af. Gaan we tuinaarde ophalen en keien. We hebben ook nog alle rotzooi weggebracht naar de stort dus het is opgeschoond bij Janny in de tuin. We waren met ons drietjes lekker bezig en hebben ondanks de hoosbuien die af en toe overkwamen een hele put werk verzet.
 
Zo'n drukte was het ook wel.
Maar we zijn er tot nog toe heel tevreden over.
 Lang leve het tuinornament.

Vandaag weer een drukke dag. Moet om 10 uur in Groningen zijn om kennis te maken met de collegae van Yarden. Vervolgens moet Max om 15 uur bij de garage zijn om de auto even na te laten kijken en dan om 19 uur in Groningen zijn bij Yarden om kennis te maken met zijn collegae.
De kleding is gekomen en bij mij past alles, maar bij Max niet. De mannen die de maat kwamen nemen hebben volgens mij hun aandacht er niet helemaal bij gehad, want er is nogal wat fout gegaan.
Maar het zal wel allemaal gecorrigeerd worden neem ik aan.
Ben benieuwd hoe dit allemaal gaat lopen. Er gaat nogal wat mis in de communicatie. Dat zal ook een punt van kritiek zijn in de evaluatie. Ze kunnen zich niet verschuilen achter vakantie en ziekte dat gebeurt nu en dat vind ik te gemakkelijk.

We hebben van een buurman heerlijke spekbonen gekregen die ga ik vanmiddag klaarmaken en daar gaan we heerlijk van smullen.
Krijg nu al trek.

De spreuk van de dag luidt:

Het leven is te kort om te worden verspild aan onbelangrijke en nutteloze zaken.

Ik wens jullie dan ook allemaal een welbestede dag toe.









Geen opmerkingen: