donderdag 1 maart 2012

de Jacobsstaf

Het blad "de Jacobsstaf "is van het genootschap van Sint Jacob en is heel interessant voor mensen die van wandelen houden en speciaal voor mensen die de camino willen gaan lopen. Mooie verslagen van mensen die op stap zijn of op stap geweest zijn. Mooie foto's en prachtige gedichten/overdenkingen.
Ik geniet er elke maand weer van.


Met een schelp op pad 
langs ontelbare vragen 
opeens weet je het

Dit stond er deze keer op de achterkant.

Zo vandaag nog maar eens even de tuin onder handen nemen. Ben deze week al flink opgeschoten.
Nog even de puntjes op de beroemde I.
Kan het voorjaar zijn gang gaan en de boel gaan groeien.


Als ik krampachtig vasthoud 
aan wat ik heb of wil zijn, 
dan sterf ik al. 
Ik ervaar dagelijks dat 
hoe meer ik kan loslaten, 
hoe meer ik open kom te staan
voor het leven. 
Jeanne Devos

Geen opmerkingen: