zaterdag 24 maart 2012

zaterdag

Het is al weer zaterdag. Over drie weken ga ik nog even het nodige regelen en de zaken inpakken, want op de zondag is het vertrekken. Het gaat nu wel heel snel.
De afgelopen week is ook voorbij gevlogen. Veel dingen gedaan. Gezellige momenten beleefd en mooie lieve mensen ontmoet. Mijn bloeddruk is prima en maandag krijg ik uitsluitsel of ik de medicijnen die ik nog gebruik kan laten staan. Zelf ga ik er vanuit van wel.
Vandaag ga ik rustig aan doen. Heerlijk genieten van het zonnetje als die zich laat zien en een flinke wandeling maken.
Mensen een fijn weekeinde toegewenst. Groetjes

 ik ben even het bos in. 

Wie te voet gaat, geeft zijn ziel
de gelegenheid zich aan te melden 
en krijgt de kans 
haar bestaan te vernemen. 
Herman Andriessen

Geen opmerkingen: