vrijdag 9 maart 2012

APK



Een APK keuring voor je auto, maar ik heb hem zelf ondergaan maar dan op medisch gebied. Moet zeker weten of mijn lichaam geen mankementen heeft en daarom heb ik gisteren een keuring ondergaan bij de huisarts, na een uitgebreid bloedonderzoek. Heb al een tetanus injectie gehaald en zo ben ik er klaar voor. Mijn APK was goed, ik ben er door ik kan gaan, maar de keuring was wel duurder dan die voor de auto zoals hieronder.6300-02-397-productheader-APK19 nieuw
Het materiaal is goed, de rugzak en de Wheelie zijn goed, ik ben goed. Dus nu kan de tocht beginnen.
Morgen de pelgrimszegen en volgens mij kan ik er niet meer aan doen.
Ja toch wel. Goed uitkijken en voorzichtig zijn. Nou dat gaan we dan ook doen.

Het rijkst is hij die weinig behoeften heeft. 
Seneca

Geen opmerkingen: