vrijdag 2 maart 2012

Gorechtpark

Het Gorechtpark in Hoogezand is mooi om door te lopen. Was woensdag aan de wandel een rondje Kolham Foxhol, Hoogezand, Kolham en dacht laat ik nu eens door het Gorechtpark lopen. Heel mooi in mijn training past de heuvel die ik diverse keren heb gelopen om even te wennen aan het omhoog en naar beneden lopen.
Dit vereist inderdaad andere spieren zoals Hennie al zei en ik eigenlijk ook wel weet.
Het park ziet er zomers zo uit.
Gorechtpark.





Het is leuk om hier te wandelen en de kinderboerderij is een prachtige plek waar de gemeente trots op mag zijn. Wat een beleving.





Hoogezand - Gorechtpark kinderboerderij

Ik ga hier vast vaker lopen en rond neuzen dit is een heerlijke plek.

Maar je hoeft je niet helemaal 
van alles en van jezelf losgemaakt te hebben 
op het moment dat je vertrekt. 
Je moet gewoon op weg gaan 
en je zult zien dat je 
- heel geleidelijk en hoe meer je voortgaat- 
afstand neem van veel kostbare zaken. 
Veel blijft aan onze voetstappen kleven, 
dat kan niet anders. 
Als je hart er nog erg aan hecht, 
wend je dan alleen tot Hem en zeg Hem:
Mijn God, ik ben daar nog aan gehecht, 
maar ik vertrouw erop dat U me ervan bevrijd, 
terwijl ik op weg ben naar U.



Geen opmerkingen: