dinsdag 30 april 2013

30 april 2013

dinsdag...Koninginnedag ........de koning wordt ingezegend. 

En dan nog een stukje .....het laatste stukje van het koningslied.

Door de regen en de wind 
Zal ik naast je blijven staan 
Ik bescherm je tegen alles wat komt
Ik zal waken als jij slaapt 
Ik behoed je voor de storm 
Hou je veilig zo lang als ik leef

Laat me weten wat je droomt 
Waar je hart zo naar verlangt 
Ik zal niet rusten tot het waar geworden is 
En als je ooit je weg verliest 
Ben ik je baken in de nacht 
Wijs je de haven in de duisternis 

Ik zal strijden als een leeuw 
Tot het jou aan niets ontbreekt 
Hou je veilig zo lang als ik leef. 


Dit is hem dan. De officiële uitgave.
Nou van mij hoeft het niet. De muziek vind ik wel leuk maar de woorden.....het is een samengeraapt zooitje wat vooral aan het eind nergens op slaat.
Maar goed het waait snel genoeg over.

Wij gaan met oranje gebak...een oranje bitter naar de TV kijken en vervolgens oranje eten en weer TV kijken ven daarna oranje gebak met thee en weer oranje broodjes en oranje TV kijken.
Het wordt een oranje dag.



Allemaal een fijne dag toegewenst en wij nemen er nog een op.
Tot morgen 

Geen opmerkingen: