donderdag 25 april 2013

25 april

donderdag
 Als het goed is zitten wij in de bus naar de bollenvelden.
Gisteren hebben we gezien dat het eerste vliegtuig vertrok vanaf Eelde. De lange baan moest er voor zorgen dat hij in één keer door kon vliegen naar Turkije. Dat alles zonder tussenstop zoals dat altijd moest.
Geweldig wat heb je ook een prachtig zicht op de start en landingsbaan.

Volgende week hebben we al weer 2 dagen een koning. Het koningslied wordt nog steeds in ere gehouden.
Dus maar even een volgend stukje uit dat lied.

Door de regen en de wind
Zal ik naast je blijven staan 
Ik bescherm je tegen alles wat komt 
Ik zal waken als jij slaapt 
Ik behoed je voor de storm 
Hou je veilig zo lang als ik leef

Dit slaat niet op mij in ieder geval.
Ik zal denk ik nooit naast hem komen te staan en beschermen doe ik hem al helemaal niet.
Daar heeft hij zijn personeel we voor.

Wij gaan er een echte oranje dag van maken met oranje tompoezen, soesjes, soep, vlees, groente en bitter.
Alles zal hier oranje kleuren en het zal ons de strot uitkomen.


Ik ga nog even verder met het koningslied.........die gaan we natuurlijk zingen en die moet worden ingestudeerd.
Een fijne dag allemaal. 

Geen opmerkingen: