zondag 14 april 2013

14 april

zondag
We gaan vandaag een feestje vieren.
Het is vandaag één jaar geleden dat ik ben vertrokken naar Lourdes en Spanje voor mijn pelgrimstocht.
Het is morgen een half jaar geleden dat Max en ik zijn gaan samen wonen.
Het is morgen ook 63 jaar geleden dat mijn ouders zijn getrouwd.
Max heeft tijdens zijn afscheid een aantal dinerbonnen gekregen en één daar van gaan we vandaag gebruiken om bij al deze heugelijke feiten stil te staan.
We gaan naar het Brinkhotel in Zuidlaren.

Image Een mooie plek om te vertoeven.
Hier heb ik ook mijn eerste ontmoeting gehad met Hennie de mede pelgrim.

Het houdt nooit meer op. De herinnering blijft natuurlijk maar ook bepaalde zienswijzen en gedachtegangen.
Wat is het een waardevolle ervaring geweest die 6 weken in mijn leven die ik aan mijn pelgrimage heb besteed.
Daarom vandaag geen gregoriaans maar een mooi pelgrimslied.
Er is een mooi lied die Amanda ook zong ter afsluiting van haar mooi concert j.l. vrijdag.



Een fijne zondag allemaal

Geen opmerkingen: