maandag 22 april 2013

22 april

maandag
Het Koningslied is weer van de baan. De maker schaamt zich er ook voor. Jammer ik was al aan het oefenen maar heb de tekst maar weer in de papierbak gegooid. Nu wachten op een nieuwe en die komt er volgens mij niet. In deze tijd kan niemand het goed doen, het blijft een gezeur en wat nog erger is geschreeuw met de nodige verwensingen. Laten de mensen eens komen met een alternatief als ze het allemaal zo goed weten.
Op 30 april zal ik het eerste couplet toch wel even door mijn hoofd laten gaan.

Daar sta je dan 
Je zag dit moment al zo vaak in je dromen 
En daar is 't dan 
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier 
Ben je er klaar voor?
Kun je dat ooit echt zijn?

Max en ik hebben het vliegveld goed gekeurd. We zijn er helemaal om heen gereden en de werkzaamheden zijn nog niet voorbij. Woensdag gaat hij open en als we er tijd voor hebben gaan we even kijken naar het eerste vliegtuig hoe die vertrekt. Als de wind goed zit kunnen we het prachtig zien.
Verder hebben we zaterdag een mooie show gezien van oldtimers. Eigenlijk was het een protest tegen de wegenbelasting die ook voor oldtimers gaat gelden. Toen ik al die eigenaren zo zag met die mooie auto's dacht ik nou en jullie kunnen stuk voor stuk wel een beetje belasting betalen. Een enkele uitzondering daargelaten. Mooi om auto's te zien uit de voorbije jaren.


Vandaag wordt een dag met een stap in de toekomst.
Max en ik zijn uitgenodigd voor een sollicitatie gesprek.
We gaan werken als het allemaal lukt voor Yarden de uitvaartorganisatie.
Hiervoor hebben we ons opgegeven en daarop is een reactie gekomen of we langs willen komen voor een gesprek. Max om 14 uur en ik om 13 uur.
Kijken of dat gaat lukken.
Het lijkt ons beide wel interessant om daar onze energie in te steken.
We lazen een advertentie in het Dagblad van het Noorden en zijn naar een informatiebijeenkomst geweest.
En dan nu de volgende stap.


Gastheer??? voorlichter?? wensen inventariseren?? administratieve ondersteuner???
We zullen zien wat we gaan doen.

Morgen laat ik wel weten of het gaat lukken.
Groetjes en een fijne dag. 

Geen opmerkingen: