woensdag 10 april 2013

10 april

woensdag
De verjaardag van prinses Ariane.


Nou kind gefeliciteerd met je 6e verjaardag volgens mij.
Je krijgt heel wat over je heen in de toekomst als je ouders Koning en Koningin zijn.
Ik benijd je niet. Sterkte.
Haar oom Floris is ook nog jarig zag ik op de kalender. Die wordt vandaag 38 en kent de klappen van de zweep al een beetje. Hoewel meer op afstand want zijn ouders waren onderkoning, dat is toch net anders.
Ook hij een fijne verjaardag.

De rozen en hortensias zijn besteld en worden binnenkort geleverd.
Dan kunnen ze geplant en gaan groeien.
De kunstmest ligt er op en dat kan ook gaan werken.
Kan binnenkort de grasmachine weer van stal en kan het maai seizoen beginnen.
Zo gaat alles zijn gangetjes.
Vandaag gaan Max en ik naar een bijeenkomst in het Crematorium in Groningen.
Ze vragen daar vrijwilligers en we voelen er wel voor om daar wat werkzaamheden te gaan verrichten.
We willen eerst eens kijken wat of ze vragen en of wij ons daar in kunnen vinden.
We hebben geen zin om ons al te veel te binden. Een vast rooster valt voor ons af.
We willen wel de nodige vrijheid houden.
Lang genoeg in een keurslijf gezeten. Dat gaat niet gebeuren.
Of het wat wordt en of we ons inschrijven........ik laat het jullie morgen weten.


Geen opmerkingen: