woensdag 17 april 2013

17 april

woensdag
Nog even terug naar Lourdes.
Het is een 7 minuten durende film met de gezangen zoals ik ze daar in de kerken ook gehoord heb.
Verder geeft het een goed beeld van wat je er allemaal kunt beleven en meemaken.
Ik kan het nog steeds niet begrijpen dat ik daar vorig jaar rond liep.
Wat een belevenis was dat. Ik ga nog een keer terug.
En dan vandaag.
Op naar de Keukenhof.
Image
Het wordt weer eens tijd om in de lente de mooiste tuin van Nederland te bekijken.
Even op internet neuzen en ja hoor voor 3000 air miles en er werden keurig 2 kaarten naar Kolham gestuurd. De NS had nog een aanbieding voor trouwe klanten en dat waren 2 kaartjes voor € 25,00.
Wat broodjes mee en drinken en een goed humeur en de dag kan volgens mij niet meer stuk.
Dit wordt genieten. De foto's die laat ik morgen wel zien.
Hier alvast een voorproefje. Met de bus naar de KeukenhofKeukenhofBloemencorsoVoorjaarsbloeiers bij Keukenhof
Een fijne dag allemaal en tot morgen. Wij gaan in de bus en trein en genieten.


Geen opmerkingen: