vrijdag 7 september 2012

7 september

Al weer vrijdag. De man van de kasten stond al weer op tijd voor de deur.
Vandaag worden de plavuizen gelegd. Kunnen die over het weekeinde uitharden en kan maandag de kast
worden ingebouwd.  Het was gisteren een super dag en ik denk dat het vandaag net zo loopt.

De laatste dingen kan ik dan ook nog in het weekeinde even bijwerken.
Het plafond nog even witten......Wie weet lukt het allemaal. Afgewerkt is afgewerkt.
Het wordt een mooi kamertje, maar dat mag ook wel.
Zo ik ga weer druk aan de slag. Moet af en toe even hand en span diensten verlenen.
Dat geeft je ook het idee dat je wat doet en meehelpt.
Het voorwerk en het nawerk doe ik wel.
Nu is het voor mij kijken en de koffie verzorgen.
En dat gaat lukken.
Als je zo samen de dag door kan brengen in tevredenheid, wat wil je nog meer.
Tot morgen 

Geen opmerkingen: