dinsdag 18 september 2012

18 september

 De gouden koets staat klaar, de paarden er nog even voor en dan op naar het binnenhof. Maar dan..........gaat de koningin me toch een rampspoed voorlezen.........we gaan het moeilijk krijgen de komende jaren. Het wordt honger dorst en koude voeten. Maar eerst ga ik ......

Koffie drinken bij mevrouw Riepma.
Al lange tijd zou ik gaan koffie drinken bij mevrouw Riepma met kennissen van haar om te praten over de Camino. Nu is het zover om 10 uur wordt ik verwacht met al mijn belevenissen en herinneringen. Nou ik neem mijn rugzak mee met hoed en alles wat er in past.


Daar ga ik dan met mijn herinneringen.
Voor wie geïnteresseerd is: op dit moment is er weer een uitzending op Nederland 2
donderdag om 19.55 uur.
Het kan volgens mij niet, maar je zou zweren dat ik het ben. Zo liep ik er niet bij, maar er zijn al mensen geweest die me hebben aangesproken.
Ik heb wel bij deze paal gestaan, maar niet met deze dame volgens mij en ik liep ook niet met deze kleren aan. Snap er niets van.
Zal ook wel nooit opgelost worden.
Groetjes en tot morgen. 

Geen opmerkingen: