vrijdag 28 september 2012

28 september

Vrijdag, even weer aan de was en spullen klaar zetten voor Merel (mijn nicht) en Harm ( haar vriend).
Harm en Merel gaan dit weekeinde verhuizen en er moet hard gewerkt worden.
Sommige spullen die Max en ik over hebben wilden zij wel hebben dus dat wordt vanochtend klaar gezet en morgenochtend opgehaald en vervoerd naar Sneek. Merel is verhuisd naar Sneek en gaat nu met Harm verhuizen in Sneek.
Leuk.....en ik hoop dat ze een hele fijne toekomst tegemoet gaan.
De waterpoort is toch prachtig.
 Ik kom wel een keer aanvliegen.
Heb een aantal jaren vaak in Sneek vertoefd en ik mocht er graag komen en werken.
Ik ga aan de strijk en de zaken weer opruimen. Nog een auto vol naar de stort brengen met mijn Toyotatje en wellicht nog weer een vrachtje ophalen bij Max. Weg is weg. Moet ook nog foto's maken van spullen die we weer op marktplaats zetten. Vrijdagavond is een uitstekend moment.
Een fijne dag allemaal tot morgen.

Geen opmerkingen: