maandag 10 september 2012

10 september

maandag een nieuwe week en er wordt deze week flink door gepakt. Gisteren een prachtige dag qua weer, waarschijnlijk 1 van de laatste mooie dagen van deze zomer. Gewandeld en lekker even geluierd in de hangmat. Een mens moet ook even rust hebben.
Verder nog geprobeerd om de wandelschoenen te verkopen die ik jaren geleden heb gekocht maar helaas te klein. Nou de potentiƫle koper waren ze ook te klein. Dus de Meindel schoenen staan nog en worden opnieuw te koop gezet. En ander gaan ze straks in de kleding en schoenen bak.
Ook een berichtje gehad van Hennie dat ze de Camino nu helemaal heeft afgerond. Ze is vrijdag in Finesterre aangekomen bij kilometer paal 0. Ik vindt dit een geweldige prestatie helemaal lopend van de Waddenzee bij Uithuizen naar Spanje aan de Atlantische oceaan. Het is volgens mij een kleine 3000 km.
We gaan de volgende maand een lezing geven over onze belevenissen in 't Zand en dan zal blijken wat we daar allemaal kunnen presenteren.


Ik beleef mooie herinneringen aan deze prachtige reis en Hennie helemaal dat weet ik zeker. 
Zo en nu weer aan de slag. Vandaag wordt de kast definitief geplaatst. 
Morgen het resultaat op de foto. 
Tot morgen. 

Geen opmerkingen: