maandag 24 september 2012

24 september

Vanochtend al om 7 uur in de bus naar Groningen. Heb me opgegeven voor een onderzoek naar de cholesterol een onderzoek/experiment naar nieuwe medicijnen. Bij Andromed, ik heb het al eens eerder gedaan en nu gaat het specifiek om een nieuw middel voor de cholesterol.
Voor mannen tot 70 en dat ben ik nog niet. Ik ga er  maar eens op af, moet er nuchter zijn en wordt gelijk adergelaten en dan maar even kijken wat er verder moet gebeuren.


Vervolgens snel naar huis en dan het plafond nog een keer witten het is me niet naar de zin.
Komen er in de middag nog mensen voor spullen uit de winkel en dan in de avond nog een man die een offerte geeft voor het schuren van het pakket.
Dus druk druk.
Eigenlijk moet ik ook nog grasmaaien maar dat hangt van het weer af of dat mogelijk is.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe.

Geen opmerkingen: