vrijdag 21 september 2012

21 september

Vrijdag dat is voor mij zo langzamerhand wasdag. Maar ik ga ook nog even hier en daar met de kwast rond en heb het momenteel erg druk met de verkoop via Marktplaats. Allerlei spullen moeten weg en gaan ook weg. Gisteren een meidenkastje, wasmachine, dekenkastje en theekastje verkocht. Vandaag nog veel meer te koop aangeboden. Ben benieuwd hoe dat loopt.
Er is jammer genoeg een gast die af en toe biedt en dan vervolgens niets meer van zich laat horen. Met als gevolg dat je zit te wachten voor niets. Maar nu heb ik bedacht ik stel een tijdstip en als voor die tijd niet wordt gereageerd krijgt de volgende een kans. Dat loopt beter.
Het is erg vervelend, maar veel mensen zijn heel serieus en het loopt goed en gelukkig zijn er weer mensen blij met de spullen.
15 oktober komt de verhuiswagen en gaat Max definitief over.
Die datum staat. Dan hebben we nog 14 dagen om het huis van Max goed op te leveren.
Dat moet lukken.

Ja er komt heel wat voor kijken. Eerst een inspecteur die allerlei afspraken maakt en een formulier opmaakt en dan heb je de boel zo op te leveren conform het formulier. Doe je dat niet dan worden allerlei kosten in rekening gebracht. Nou we zien wel, die inspecteur komt dinsdag a.s. en zal best wel redelijk zijn.
Daar vertrouw ik wel op.
Nou ik ga aan de was.
Groetjes en tot morgen.

Geen opmerkingen: