zondag 30 september 2012

30 september

Al weer de laatste dag van september, morgen is het dan oktober en we schieten zo door de winter in.
Wat is er veel gebeurt deze week. De uitvaart van tante Sannie, de verkoop van heel veel spullen van Max,
opdracht gegeven tot het schuren van het parket en het afwerken van de ruimtes.
Nu nog even doorpakken met het opruimen van spullen en nogmaals kijken wat weg kan.
Er moet meer ruimte gemaakt worden en dat kan ook.
Heb eens gekeken wat mijn zonnepanelen nu eigenlijk doen en ik moet zeggen dat ze goed produceren.
Als het zo doorgaat dan kom ik ruim boven de 3000 kwh per jaar wat geleverd wordt en dat is precies mijn jaar verbruik. Het was deze maand gelijk al te zien op mijn energienota, want die is met € 40,00 verlaagd.
Dat is toch weer mooi meegenomen. Je moet toch zorgen dat je uitgaven patroon wat wordt aangepast aan je pensioen, want ik verwacht veel slechte berichten en maatregelen uit Den Haag. Maar we wachten op wat ze daar uitbroeden.


Het zullen wel heel wat eieren zijn die worden uitgebroed maar of er van die mooie kuikentjes uit komen?
Ik verwacht het niet.

Het is zondag dus maar even een stukje gregoreaanse muziek.
Dit doet me ook even weer denken aan de zusters in Megen. 

Ik wens jullie lieve volgers een fijne zondag toe, groetjes en tot morgen

Geen opmerkingen: