dinsdag 8 januari 2013

8 januari

dinsdag
Ze zitten weer in de doos......
Alles ziet er weer steriel uit. Nu nog even wat plantjes verplaatsen en dan is het weer lente in het huis.
De winter slaat even toe heb ik begrepen aan het eind van de week.

Zou het zo worden? Ik ben benieuwd.
Van mij hoeft het niet, maar als het zover komt ga ik er wel van genieten.
Vandaag eerst maar eens met Max naar het ziekenhuis voor controle. Ben benieuwd wat de chirurg zegt van zijn werkstuk. Het moet nog heel wat herstellen.....voor het weer het oude is. Volgens mij blijft hij verminkt.
Maar goed als de breuk maar weg is. Daar ging het om. Hoorde deze week van iemand die zijn matje was aan de wandel. Dat kan dus ook.......nou daar moet ik toch even niet aan denken.
We zullen zien.
Er is altijd nog een breukband. Het is ouderwets, maar hij is er nog.
Groetjes en tot morgen. 

Geen opmerkingen: