woensdag 23 januari 2013

23 januari

woensdag
De moderne techniek.
Ik geniet van al die mooie technieken, maar af en toe kun je er ook pijn in je kop van krijgen.
Heb ik een nieuwe mobiel aangeschaft en krijg ik de oude niet afgemeld. Het heeft me een halve dag gekost.....maar ja wat maakt het uit.......tijd genoeg. Buiten is het toch te koud.
Dus maar eens gebeld met de provider en vervolgens weer aan de slag. Ik denk altijd de aanhouder wint en ik ben al aardig opgeschoten, maar het is nog niet helemaal goed.
Dus vandaag maar weer eens aan de slag. Het werkt zo nog maar niet.
Gisteren eerst maar eens wat foto's gemaakt van de wonderlijke wereld. Het sneeuw landschap in Kolham. Wie had dat gedacht voor een aantal dagen geleden. Eigenlijk vind ik de winter niets....maar als je dit bekijkt kan ik er wel van genieten. Heb al heel wat sneeuw geruimd.
Kijk nou toch wat een bijzondere wezens er bij ons in de tuin huizen.

 Het is echt winter in Kolham zie hier de tuin eens wat een mooie witte wereld.


Nou geniet er ook nog maar even van het duurt volgens de weer mannen en vrouwen niet zo lang meer. 
Volgende week is het dooi en ziet de wereld er weer anders uit. 
Fijne dag allemaal. 

Geen opmerkingen: