zaterdag 26 januari 2013

26 januari

zaterdag
Ik doe het niet snel maar het moet toch maar een gebeuren.
Kritisch zijn op de huidige maatschappij en dan vooral de "leiding".

Hierboven dan de foto's van de toverdoos van het kabinet.
Achter ons huis ligt de eerste gaslocatie van Nederland. Hier is het eerste aardgas gevonden en ook naar boven gehaald. Het kan nog lang naar boven gehaald worden en dat levert de staatskas met al die andere locaties miljarden op. Wat is nu de truc?
Er volgen aardbevingen door het inzakken van de lege gasvelden.
Deze vallen wel mee was steeds het antwoord van de instanties en nu vandaag en gisteren valt de hele media wereld in de val die het kabinet opzet. 
Kamp komt naar het noorden om te praten over hoe het nu allemaal moet en alle aandacht gaat uit naar hem en hoe zorgzaam het kabinet wel niet is. Jammer want het is een afleiding. Het heeft ze nog nooit wat geïnteresseerd en nu in eens wel? De minister komt een paar dagen naar Noord Nederland. Laat me niet lachen.  Als alle aandacht gevestigd is op dit onderwerp en ze dat nog even volhouden kunnen ze in alle rust doorgaan met hun vuile plannen om mensen verder uit te kleden. En dat gaat gebeuren.
De volgende media aandacht trekker is al in de maak. Dat Nederland onder de zeespiegel leeft en dat het toch goed is dat we allemaal weten wat we moeten doen om niet te verzuipen.

Dit zijn de kaarten die binnenkort wel weer tevoorschijn getoverd worden. Nou die hele ambtenaren top zit flink onder water. Maar ja wij zullen ze wel weer moeten opvangen. Kunnen ze weer lekker door gaan met hun plannetjes. Het is afschuwelijk zoals deze dames en heren bezig zijn.
Totaal geen openheid en eerlijkheid.
Het zal niet makkelijk zijn dat besef ik ook wel maar van zulke vuile spelletjes hou ik niet en ik hoop dat we het met elkaar door krijgen en we ze van repliek geven. Ach en ik hoop toch zo dat we bij de volgende verkiezingen verstandige stemmen uitbrengen.
Ik zit dicht op de locatie en hij draait volop (loop er vaak even langs) om onze huizen te verwarmen en te zorgen dat we een lamp aan kunnen doen en ook een lekkere warme douche kunnen nemen. Maar die schijnheiligheid vanuit Den Haag ben ik meer dan zat. Die koude zogenaamde belangstelling van ijzeren Hein uit Den Haag hoef ik al helemaal niet.
 
Sorry voor dit stukje,  maar ik sloeg de krant op en luisterde naar de radio en gisteravond op de tv en werd er niet goed van. Ondanks deze tirade wens ik jullie een fijne dag. 

Geen opmerkingen: