dinsdag 1 januari 2013

1 januari

dinsdag......nieuwjaarsdag   1-1-2013

Wat zal het jaar ons brengen?
Ik hoop veel geluk, tevredenheid, humor en voorspoed. Maar niet te vergeten gezondheid.
De portemonnee zal wel flink aangepakt worden door onze regering en andere instanties, maar goed we zullen het zien. Afgelopen week had ik een beeld voor ogen alsof ik een kip was die met zijn pootjes was opgehangen om geslacht te worden. De veren werden geplukt en ik was weerloos.

Zo voelde ik me even. Mag hopen dat de heren en dames politici hun verstand gaan gebruiken als ze dat nog hebben.
Nou weer genoeg gemopperd. Zo begin je een nieuw jaar toch niet. Maar het moest er even uit.
Hopelijk hebben jullie allemaal een hele goede jaarwisseling gehad en zitten de ledematen er nog aan.
Geen brandwonden en oog beschadigingen.
Dus geheel in takt het nieuwe jaar in gegaan en houden zo.
Ter afsluiting een kort gedichtje voor 2013.

Al is het jaar niet vlekkeloos verlopen en deden sommige dingen ons zeer, 
Weet dan, mijn deur staat altijd voor je open dan maken we het gezellig:
tot de volgende keer !!!!

Groetjes


Geen opmerkingen: