vrijdag 25 januari 2013

25 januari

vrijdag
Gisteren er maar een gezellige dag van gemaakt. Eerst ben ik naar het graf van mijn ouders geweest om de verjaardag van moeder te gedenken. Er lag een witte vlakte van sneeuw. Het vroor, dus wat doet een zoon dan? Bloemen die bevriezen direct. Ach schrijf dan in de sneeuw. Gefeliciteerd met een hartje.  Daarna naar Gasselte om daar het een en ander te regelen en even op verjaardagsvisite geweest bij Derk. Vervolgens wilden Max en ik naar Duitsland om daar mijn wandelschoenen aan een inspectie te laten onderwerpen. Ze zijn aardig aan het verslijten na 800 km er op te hebben gelopen. Maar ik was te laat terug uit Gasselte en dus hebben we maar een kop thee en wat lekkers genomen thuis om daar de verjaardag van moeder verder te gedenken.
Het was smullen.
Ook nog even terug gekeken op een mooie wandeling door het Kolham in de winter.
Ook even mee genieten? Nou hier komen de foto's.





Ach die pony's ze hebben nog steeds naar de zin in het dorpsrandpark en dan die sneeuw verstuivingen en de molen in zijn oude glorie het is een lust om te zien. 
Dus het was weer genieten. 
Een fijne dag allemaal. 

Geen opmerkingen: