woensdag 30 januari 2013

30 januari

woensdag
Dit is een heugelijke dag. Het is de laatste werkdag voor MAX.
Hij gaat vandaag voor het laatst aan het werk.
Ik weet dat zijn collegae hem vandaag in de watten zullen leggen.
Hij vindt het maar niks en ziet enorm tegen morgen op.
Zijn afscheidsreceptie. Maar ook dat hebben zijn collegae goed voorbereidt.
Had al slingers opgehangen in de keuken en in de badkamer om hem flink op dit heugelijke feit te drukken.
een wanddecoratie op de spiegel in de badkamer
een rozet voor op zijn colbert
en een slinger voor in de keuken.
Ben benieuwd hoe dit allemaal gaat uitpakken op zijn werk.
Ik ga hem ook daar verrassen.
Het is wel bijzonder om afscheid te nemen op de verjaardag van de Koningin en gelijk met haar op pensioen te gaan. Ach ja Max is ook bijzonder en dit maakt het tot een onvergetelijke dag volgens mij.
Morgen meer over hoe het gegaan is.
Groetjes 

2 opmerkingen:

Jeugdbegeleiders Cursus Drenthe zei

Dan wens ik Max alle sterkte toe vandaag en morgen.... en daarna gewoon eens genieten met een grote G!

Bert, jij bent toch wel een heel goed voorbeeld van hoe dat moet :)

pelgrim zei

Dank je wel Grietje, Leuk dat je even een berichtje achterlaat. We zullen gaan genieten samen en binnenkort gaan we een weekje naar ons eiland......Ameland. Groetjes en ik hoop nog eens tot ziens.