zondag 20 januari 2013

20 januari

zondag
Ja het is weer zover, start van een nieuwe week.
Even een stukje gregoriaans.
Het wordt zo mooi gezongen en dan die beelden....je krijgt echt zin in vakantie.
Krijg toch vaak een ingeving of een mail of een herinnering aan mijn pelgrimstocht.
Bij zulke muziek kan ik ook zo maar weg dromen.
Vrijdagavond zijn Max en ik op bezoek geweest bij Ria en Willem in Kolham.
Ria is een oud collega van me. Het was reuze gezellig. Ook daar nog even weer gehad over de Camino.
Zaterdagochtend had ik een mooie foto van Afoulda, die ik heb ontmoet aan het begin van de Camino en aan het eind bij de kerk in Santiago. Daar hoor ik plotseling mijn naam en staat ze weer voor mijn neus.
Wat doe je dan........jawel je maakt een foto en die heeft ze me toegestuurd.
Kijk maar.....wat een stel he!
Ach en zo zijn er van die momenten dat je steeds weer wordt herinnert aan de Camino. 
Als het allemaal gaat lukken gaan Max en ik vrijdagavond naar een lezing van een man die de camino op de fiets heeft gedaan. En weer een paar week later ga ik naar een feestje van het genootschap noord in Haren. 
Volgens mij raak ik nooit meer los van de Camino. Nou het is geen probleem. 
Vanmiddag als er niet te veel sneeuw komt maar een kleine Camino lopen in de velden rond Kolham. 
Een fijne zondag allemaal. Groetjes 

Geen opmerkingen: