dinsdag 22 januari 2013

22 januari

dinsdag
De verjaardag van Derk. Zie hem regelmatig en ik wil hem als trouwe volger van mijn blog dan ook van harte feliciteren en hem een hele fijne dag toewensen.
Derk op je gezondheid.

En ja zondag was alles nog zo groen als gras en inderdaad maandagochtend zo wit als sneeuw.
De foto's klopten aardig. Ik moest naar Veendam met de auto en zou er om 8 uur zijn.
Normaal een 15 minuten rijden.
Uit voorzorg ben ik maar om 7.15 uur weg gegaan en was om even voor 8 uur ter plekke.
Rond 10 uur was de auto weer klaar en de rekening van 277 euro ook. Maar goed kan de auto er ook weer een heel jaar tegen. Heb gelijk hem te koop aangeboden op de computer kijken wat dat op gaat leveren.
Max gaat zijn auto ook verkopen en dan kopen we samen een nieuwe.
We kijken rond en zullen binnenkort de knoop wel doorhakken.
Ik geef er niets om en Max wel. ........Wat voor auto zal het worden. Maakt mij niet uit als hij maar lekker zit, zuinig is en niet te duur.

Hij moet nog uitgepakt......wat het wordt t.z.t. laat ik het wel weten.
Fijne dag en doe voorzichtig. 

Geen opmerkingen: