zondag 7 oktober 2012

7 oktober

Zondag dus even weer tijd voor een stukje muziek.
Nu even geen gregoriaans maar een stukje van Antonio Vivaldi en ja je raadt het al.
De Herfst met mooie plaatjes.
Het duurt wel 10 minuten, maar het verveelt mij nooit.
Hou je niet zo van klassiek, dan hier speciaal voor jou een liedje over de zondag.

De zondag biedt vele verrassingen.
De komende week ook.
Hoe wordt het parket nadat hij is geschuurd en weer volledig in de olie is gezet.
Een nieuwe inloopmat, de aanstaande verhuizing......allemaal spannende dingen.
Tijdens de dagen dat er geschuurd wordt kan ik haast niets beginnen en neem ik me voor om een pouwerpoint presentatie te maken over de Camino.
Samen met Hennie .......een dame die ook de Camino heeft gelopen in de periode maart - juni van dit jaar geven we een presentatie voor de vrouwen van nu in 't Zand. Best wel spannend.
Het dood de tijd ook goed tijdens de werkzaamheden waar ik niet bij kan zijn.
Dus dan maar achter de computer. Ook dat weer geregeld.
Een fijne zondag en tot morgen. 

Geen opmerkingen: