vrijdag 12 oktober 2012

12 oktober

Al weer vrijdag.
Gistermiddag de griepprik gehaald.
Sommige mensen zeggen flauwe kul, maar je krijgt hem aangeboden als je boven de 60 bent en waarom zou
ik hem dan niet nemen. Baat het niet het schaad ook niet. Ik heb hem het vorig jaar ook gehaald en heb gelukkig helemaal geen griep gehad. Dus doe ik het dit jaar maar weer dacht ik.
Het ging er aanzienlijk rustiger aan toe hoor en ik heb er geen last van. Goede prikster geweest volgens mij.
En dan nu het huis weer inrichten. De vitrage gewassen en weer opgehangen. De meubels terug, althans wat er van over is. En dan even weer wennen van hoe alles er uit ziet. Mijn tante zei al "als je alles hebt geverfd en opgeknapt is het net of je bij jezelf op visite bent" Nou dat is eigenlijk ook de bedoeling.
Want ik moet samen met Max het huis weer bewoond maken. We moeten nu zelf er ons plekje van maken.
Dat gaat lukken.
Tot morgen 

Geen opmerkingen: