woensdag 17 oktober 2012

17 oktober

Hier zijn ze dan. De foto's van ons huis.
Vanuit de keuken naar de kamer

De kamer 

De kamer

De kamer 

De kamer

Vanuit de kamer naar de keuken

De kamer. 
Zo nu eerst genoeg getoond. 
Nu op naar Groningen waar ik ga leren me te spuiten. 
Ik doe mee aan een medicijn proef en moet me vandaag leren spuiten. 
Daarna ga ik me voorbereiden op vanavond, want dan geven Hennie (ook een camino loopster) en ik een lezing over de Camino in 't Zand
De vrouwen van Nu hebben gevraagd ons verhaal te komen vertellen.
We worden om 19.45 uur verwacht in het Dorpshuis.

Hennie en ik zijn al op weg.
Het is de eerste keer dat wij gezamenlijk een avond verzorgen voor belangstellenden.
Ik ben benieuwd hoe het gaat. We hebben ons in ieder geval goed voorbereid.
In 't Zandt staat de mooie Maria kerk die een kijkje waard is.


Zo hebben jullie dat ook even weer gezien.
Ik ga me verder voorbereiden en laat morgen wel weten hoe het geweest is.
Groetjes                                             

Geen opmerkingen: