vrijdag 19 oktober 2012

19 oktober

Gezellig
Gisteren was het even flink aan poten. Alle vloerbedekking uit het huis van Max gehaald en in mijn Toyotaatje geladen. Wat een stof komt er dan toch nog uit. Vervolgens naar de stort gebracht en afgesproken dat ik vanochtend weer kom met de rest voor het zelfde geld. De man vond het goed en hij zou er ook zijn straks.
Vervolgens de auto even snel schoon gemaakt en Enna en Riepma opgepikt om naar Jantje te gaan in Baflo.
Jantje en haar man hebben daar een mooi huis met grote tuin en een appartementencomplex.
"Op De Roemte"  Er lag gisteravond geen sneeuw.
Jantje wilde voor ons koken dus we moesten op tijd komen.
Wat schafte het menu? Mosselen en voor de niet liefhebbers .....waaronder Jantje haar man rollade.
Verder kwam er heerlijke zelfgemaakte appelmoes, rode kool, friet en allerlei ander lekkers op tafel.
Het was gezellig smikkelen en samen afwassen met na afloop een heerlijk kop koffie.
Rond middernacht was ik weer thuis na een geslaagde avond.
Jantje en Jenne bedankt voor de gastvrijheid.
 Kijk en daarom heet het Complex
"Op de Roemte" .......voor de niet Groningers........ Op de ruimte.
Het is een wijds uitzicht rondom.

We hebben weer een nieuwe afspraak gemaakt voor woensdag 13 maart 2013.
Zo vandaag ga ik asbest verwijderen uit het huis van Max. Heb al een afspraak met de gemeente dat ik het af mag leveren.
  Ik doe mijn astronautenpak aan en sla mijn slag.
Daarna maar even douchen en dan boodschappen doen.
Is dat ook weer gebeurd voor deze week.
Morgen een rustdag en even bijkomen van alle werkzaamheden.
Een fijne dag allemaal. 

Geen opmerkingen: