dinsdag 2 oktober 2012

2 oktober

ZO weer ruimte gemaakt. Gisteren heeft een functionaris van een kringloop winkel in oprichting mijn stereo apparaat en TV kast opgehaald met andere spullen die in niet meer gebruik.
Dit geeft een hoop ruimte. Het scheelt mij weer met weghalen volgende week dinsdag, want dan moet de hele kamer leeg en de keuken omdat woensdag het parket wordt geschuurd.
Een hele klus, maar met stapjes voor stapjes en af en toe een hand om even te helpen lukt het best.
Het deed me toch wel even wat dat mijn stereo na 35 jaar trouwe dienst zo de deur uit ging.
's morgens speelde hij nog en nu staat hij te wachten op iemand die er hopelijk nog veel plezier van heeft.

Nu ik zo schreef vanmorgen speelde ze nog moest ik plotseling denken aan dat mooie lied wat gezongen is door o.a. Robert Long.
Vanmorgen vloog ze nog.
Ach die duif en nu is ze dood.
Nou mij stereo was nog niet dood.
En vandaag ga ik vloerbedekking uit de kamers halen bij Max,
Alvast klaar leggen voor de stort die mij donderdagmiddag weer kan verwachten met een lading.
Wij denken maar zo. Weg is weg......opgeruimd staat netjes.
Lieve volgers....werk lekker vandaag en de groetjes

Geen opmerkingen: