zondag 3 juni 2012

3 juni

Zondag 3 juni. Tijd om eens alles te overdenken. De afgelopen weken en de afgelopen week.
Al weer bijna een week thuis. Heerlijk om zo vertrouwd alles om je heen te hebben en alle mensen die zulke mooie reacties sturen en de telefoontjes die ik mocht ontvangen.
Bedankt iedereen voor alle aandacht die jullie aan me besteden.
Hoe kun je nou beter de zaak overdenken dan onder de klanken van een nonnen koor met mooie gregoriaanse muziek.

Vandaag wil ik dan ook beginnen met mijn dagboek van de reis. 
Nu met foto's alsof ik de reis opnieuw maak. 

Het is dan zondag 15 april. Het moment van vertrek. 
Op tijd uit bed, nog even wat laatste dingen regelen en daar stond Max voor de deur. 
De spullen ingeladen en de buren kwamen afscheid nemen. Gerrit-Jan en Cobie in de pyjama een hand en een zwaai en daar reden we weg. Dag Kolham voor ruim 6 weken. Op naar het station in Haren. Max zou met me meereizen naar Schiphol en daar zou ik in de TGV gaan en hij weer terug naar Haren. 
Maar tot mijn grote verrassing stonden daar toch een aantal mensen die me kwamen uitzwaaien. Wat een geweldig moment. Jans, Jantje de honden, Jenny, Vera en DaniĆ«lla. He wat deed me dat goed. Foto's gemaakt ingestapt nog even gezwaaid en daar ging het richting Schiphol. 



Dag Nederland tot over 6 weken. 
Tijdens de reis naar Lourdes heb ik verder geen foto's gemaakt. 
De reis verliep voorspoedig via Antwerpen, Brussel, Parijs waar ik een overstap moest maken en dan de reis vervolgens naar Lourdes waar ik om 23.30 uur aankwam. 
Vervolgens uitgestapt en op zoek naar het hotel. Die vond ik rond middernacht en als snel kwam ik op de kamer en ben ik heerlijk gaan slapen. 

Geen opmerkingen: