zaterdag 16 juni 2012

16 juni

Reisverslag 28 april Santo Domingo de la Calzada.
De kerk met de kip en de haan in een hok. 
 De toren bood een mooi uitzicht dat alles ondanks de regen die bij bakken naar beneden kwam.

De oude Jacobus stond gelukkig droog. 

De stier stond nog steeds op wacht. 
In dit mooie hok zaten de kip en de haan dus. Helaas ze hebben niet gekraaid want dan hadden we dubbel geluk gehad. Ze hadden volgens mij teveel licht. Gaan ze nooit kraaien denk ik. 

De kerk aan de buitenkant is al een plaatje. Er werd mooie muziek gespeeld binnenin en we kregen een stempel in onze pas. 


Nog even die toren weer met die klok gelukkig ging hij niet luiden toen we daar stonden want dan had ik een gehoorbeschadiging opgelopen denk ik. 

Mooi vergezicht vanaf de toren. 

Marleen op de foto met de kip en de haan, net echt en ik kon natuurlijk niet achter blijven. 

Nog even weer in die prachtige kerk. Het was allemaal bladgoud wat daar blonk. 



Geen opmerkingen: